Frans Weijters

  • peterwilleme
    Message 1 of 2 , Mar 1, 2008
      Beste mensen,

      Ik wil graag in contact komen met Frans Weijters. Hij doet onderzoek,
      of heeft het gedaan, naar de familie Weijters.
      Zijn e-mail adres (frans.weijters@...)dat ik via Dhr. Haans heb
      verkregen blijkt niet meer te kloppen. Wie kan mij helpen?

      Groeten,
      Peter Willeme.
    • Esther
      Message 2 of 2 , Mar 1, 2008
> [...]
        > Zijn e-mail adres (frans.weijters@...)dat ik via Dhr. Haans heb
        > verkregen blijkt niet meer te kloppen. Wie kan mij helpen?

        Even ge-Googled:
        Op www.degoudenlaars.nl/gstnbk/
        komt een Frans Weijters voor onder fjmweijters(at)home(dot)nl
        Je kan proberen of dat dezelfde is.
        Esther