Re: de Leeuw (Capelle)

  • vanderbeeke
    Message 1 of 9 , Feb 1, 2008
      Beste Anthony, Marinus en anderen.

      Zoals Tony mij privé meldde schijnt er een andere vermelding te zijn
      geweest in de Brabantse Leeuw ed. 2005 waar sprake was van een Thonis
      Jans de Leeuw. Dus er blijft enige verwarring.

      Kan iemand nagaan of Brabantse Leeuw 2005 het sluitende bewijs levert
      dat Cornelis van Beek en Leo Adriaenssen het in het genoemde artikel
      van 2004 toch niet bij het het rechte eind hadden, of kan iemand
      anderszins deze zaak ophelderen?

      Mijn dank,

      Vriendelijke groet,

      Eimert van der Beek