Re: Stamboom op Internet

  • ritar54nl
    Message 1 of 3 , Dec 31, 2007
      Hallo Esther,

      De namen die veel voorkomen zijn Schouten, Pellekaan, Schotman.

      Ik wil je wel een uitnodiging sturen, dan kun je kijken. De gegevens
      zijn overigens iets verouderd op dit moment, dus kun je me altijd
      vragen stellen. Dalm en van Helden komen er echter niet in voor.

      Groetjes, Rita

      --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Esther"
      <esther_p@...> wrote:

> [...]
      s=320793

      Groningen,

      > Inderdaad is er een registratie en wachtwoord nodig. Maar voor ik
      lid word
      > van nòg een groep, misschien handig als je behalve de plaatsnamen,
      ook de
      > familienamen waar je mee bezig bent er even bij zet?
      > Ik heb nogal was familie in en rond Almkerk, o.a. DALM en VAN
      HELDEN en