Cornelia Zijkens, Wanroij 1813

  • Annemarth Sterringa
    Message 1 of 2 , Oct 31, 2007
      Dag medespeurders,

      Volgens onderstaande huwelijksakte overleed Cornelia Zijkens (moeder
      van de bruid) op 5 april 1813 in Wanroij.
      Helaas zijn bij het CBG alleen de 10-jarentafels overlijden Wanroij
      aanwezig en zelfs daar kon ik haar niet vinden. Zou iemand ajb eens
      naar het overlijden van Cornelia Zijkens willen kijken? Verder ben ik
      reuze benieuwd naar info over haar geboorte/doop en de namen van haar
      ouders.

      Bij voorbaat hartelijk dank!

      Met vriendelijke groet uit Delft,
      Annemarth Sterringa
      *

      Bron Burgerlijke stand - Huwelijk
      Archieflocatie Brabants Historisch Informatie Centrum
      Algemeen Toegangnr: 50.083
      Inventarisnr: 3941
      Gemeente: 's-Hertogenbosch
      Soort akte: huwelijk
      Aktenummer: 105
      Datum: 29-09-1838
      Bruidegom Hendrik Grob
      Geboortedatum: 14-01-1812
      Geboorteplaats: Enschede
      Bruid Wilhelmina Zijkens
      Geboortedatum: 29-07-1806
      Geboorteplaats: Wanroij
      Vader bruidegom Johann Jacob Grob
      Moeder bruidegom Hendrika Jansen
      Vader bruid . N.N.
      Moeder bruid Cornelia Zijkens
      Nadere informatie Akte bevat meer informatie
      *

      Details
      Cornelia Zijkens
      Moeder op dinsdag 29 juli 1806 Wanroij

      Plaats: Wanroij bron: RANB, gezindte: rk register: 03,
      KIND: Wilhelma
      Doopdatum: 29-07-1806
      v/m: V
      VADER: Wilhelmus Hofman
      MOEDER: Cornelia Zijkens
      Diversen: onwettig, Wilhelmus is als vader genoemd
    • J. van de Laar
      Message 2 of 2 , Nov 1, 2007
        Goede middag Annemarth

        Ik neem deze vraag mee naar het BHIC s'Hertogenbosch

        Jan van de Laar

        Live.nl