Re: [genealogie-limburg] UP-DATE VAN MIJN SITE MET 10.000 NAMEN vandaag de letters G, H, I, J, K, L

  • gerard lemmens
    Message 1 of 3 , Oct 1, 2007
      Anton,

      Helaas vermeld je niet je web adres hierbij !

      Veel succes met je werk,
      Gerard Lemmens
      http://members.lycos.nl/lemmensfamilie

      Message 2 of 3 , Oct 1, 2007
        Hallo Gerard

        Ik schrok even van je mail, en heb het nagezien het staat er echt in maar inderdaad niet goed er is een spatie tussen de 2 a's gekomen bedankt voor je opmerkzaamheid.

        Op mijn site www.altijdstrijdvaardig.nl

        Met vriendelijke groeten
        Anton Musquetier

        Op mijn site www.altijdstrijdvaardig.nl
        vind u nu iets meer dan honderdduizend toevallige vondsten die wekelijks worden aangevuld , U zult verrast zijn, met zoveel gegevens,
        een Luilekkerland voor de Genealoog die wat meer van zijn voorouders wil weten. (Up-date 27-09-2007)

        U bent om wat voor reden dan ook, niet in staat naar het archief in Friesland te komen, maar wilt toch copieen van akten/stukken? kijk op mijn site www.altijdstrijdvaardig.nl
        Ook voor copieen van Gelderland uit het Archief Arnhem..
        Message 3 of 3 , Oct 1, 2007
          Gerard,

          Staat er echt in: www.altijdstrijdvaardig.nl

          Marjolijne

          At 18:03 1-10-2007, you wrote:
          >Anton,
          >
          >Helaas vermeld je niet je web adres hierbij !
          >
          >Veel succes met je werk,
          >Gerard Lemmens
          >http://members.lycos.nl/lemmensfamilie

          Met vriendelijke groeten,