Hulp gevraagd BHIC

  • rene_vanvliet
    Message 1 of 2 , Sep 1, 2007
      Beste medespeurders,

      Omdat ik nog geen reactie op mijn eerdere post heb gekregen, stel ik
      graag nog een keer de vraag of er iemand is die voor mij enkele kopieen
      kan maken uit de registers van de Burgerlijke Stand van Deurne, Helmond
      en Deurne en Liessel?

      Tot wederdienst, zoekopdrachten bij het Nationaal Archief, CBG of SAHM,
      bereid.

      Met vriendelijke groet,

      René
      Den Haag
    • Christian van der Ven
      Message 2 of 2 , Sep 1, 2007
        Dag René,

        Op de website van het Regionaal Historisch Centrum Eindhoven
        (http://www.rhc-eindhoven.nl/) kun je in ieder geval scans van de akten van
        Deurne vinden. Ongetwijfeld volgen de overige plaatsen ook snel. Met een
        jaar of zo zal het grootste deel van de Burgerlijke Stand in Noord-Brabant
        wel als scan online te vinden zijn.

        Met vriendelijke groet,

        Christian van der Ven
        BHIC