huwelijk in burgerlijke stand

  • jeff.koyen@electrabel.com
    Message 1 of 3 , Jul 14, 2007
      Beste groepsgenoten

      Ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar enkele gegevens voor aanvulling in mijn kwartierstaat:

      mogelijk zijn de twee volgende echtparen gehuwd in Zundert of ergens in de buurt ???

      Lambert Wouters °Wuustwezel 29 aug 1785, + Zundert 11maart 1858
      x ?? ?? tussen 1814 en 1820 !!!
      Hendrika Van Aert °Zundert 1 nov 1794, +Zundert 22 juli 1860
      hun 8 kinderen zijn geboren in Zundert, de eerste ? Cornelis °18 nov 1820

      Cornelis Van De Cloot °Zundert 21 okt 1784, +Zundert 19 juli 1848
      x ??? ?? tussen 1809 en 1811 !!! zundert, Brecht of ???
      Maria Theresia Van Nocken (Van Aken) °Brecht 3 maart 1789, +Zundert 28 mei 1868
      hun eerste kind werd Petrus °Brecht 14 april 1811
      daarna nog 8 kinderen in Zundert

      dank bij voorbaat

      Jeff Koyen
      Waterdreef 30
      2990 Wuustwezel
      * +32 (0)475/900 540
      *e-mail : jeff.koyen@...

      ELECTRABEL NV/SA, 8 Regentlaan - Boulevard du Régent
      1000 Brussel - Bruxelles, 0403170701, RPR/RPM Brussel/Bruxelles
      "This message is confidential. It may also be privileged or otherwise protected by work product immunity or other legal rules. If you have received it by mistake please let us know by reply and then delete it from your system; you should not copy it or disclose its contents to anyone. All messages sent to and from Electrabel will be monitored to ensure compliance with internal policies, to protect our interests and to eliminate potential malware. Emails are not secure and cannot be guaranteed to be error free as they can be intercepted, amended, lost or destroyed, or contain viruses. Anyone who communicates with us by email is taken to accept these risks. "

      http://www.electrabel.be/homepage/general/disclaimer_EN.asp
    • Anneke Huijskens Luijten
      Message 2 of 3 , Jul 21, 2007
        Hallo Jeff,

        deze huwelijken komen niet voor in Genlias (daar staat Zundert ook in), Breda, Baarle-Nassau, Ginneken of Princenhage. Mijn vermoeden is dat je deze toch in België moet zoeken.

        Veel succes,
        Anneke Huijskens Luijten

        Message 3 of 3 , Jul 21, 2007
          Hallo Jeff

          Kijk eens in het archief van westbrabant.

          http://www.regionaalarchiefwestbrabant.nl/

          Groetjes Peter