Hout van den - Muskens

  • Barbara
    Message 1 of 3 , Jul 2, 2007
      Misschien kan iemand me verder helpen, ik ben opzoek naar deze
      gegevens:

      Adriana Muskens krijgt een kind van Geradus van den Hout, Govarda van
      den Hout geboren te Babyloniënbroek, gedoopt 14 Feb 1782 te Dussen, ik
      kan geen trouwakte etc, vinden van dit stel en ook niks verder meer
      van Govarda van den Hout, Adriana krijgt nog een zoon van onbekende
      vader: Joannes Muskes geboren 13 Mrt 1787 te Babyloniënbroek en
      daarna trouwd ze met Frederik de Wit in 1788 en daar krijgt ze nog
      eens 6 kinderen van allemaal de Wit, daar heb ik wel gegevens van, wie
      kan me verder helpen?

      groetjes Barbara Troost Muskens
    • gerard lemmens
      Message 2 of 3 , Jul 2, 2007
        Dag Barbara,

        Kijk ees in het Telefoonboek van Nederland oder Mill (N.B.) daar woont een van Hout die heel veel stamboom onderzoek doet !
        Misschien kan hij jehelpen. Je mag mijn naam wel noemen !
        eelsuces,
        Gerard Lemmens

        http://members.lycos.nl/lemmensfamilie

        Message 3 of 3 , Jul 2, 2007