  • Yvonna Both-Bakker
    Message 1 of 3 , Jun 15, 2007
      Hallo Allemaal

      Deze website heb ik net gevonden op Google .heeft iemand daar wat aan ,het
      is een slachtoffer lijst van de bombing in WWII

      In Bezuidenhout .

      http://www.bezuidenhout.nl/html/slachtofferlijst.html

      Groeten

      Yvonna Both

    • Kees en Mieke
      Message 2 of 3 , Jun 16, 2007
        Beste mensen,

        Ik ben in het bezit van een gedenkprentje van allerzielen 1957-1958 van de
        parochie OLV Hemelvaart Hoogerheide. Wie heeft nog meer van deze
        gedenkprentjes (van andere jaren) van deze parochie?

        Hieronder geef ik de inhoud van het prentje weer.

        Wie kan vertellen wat betekent: verheugen zich in de Heer?

        Groeten, Kees van den Bergh

        Parochie van O.L.V. Hemelvaart Hoogerheide

        Allerzielen 1957 -1958

        Anna Hussaerts-Stuijts
        Jacobus Cleiren
        Maria Hopmans-Koolen
        Jacoba Huyps-Rogers
        Antonius Bakx
        Antoinetta Raaymakers
        Jacobus Soffers
        Joannes Borremans
        Felix Somers
        Johanna Cleiren-Pals
        Joanna van Zundert-Dierikx
        Joannes Verheezen

        Verheugen zich in de Heer:
        Franciscus Huygens
        Louisa Bakker
        Petronella Bakker
        Cornelis de Dooy
        Bernardus Pijnen
      • Peter van der Lee
        Message 3 of 3 , Jun 16, 2007
          De mensen die zich al verheugen in de Heer, zijn al in de hemel.

          Vriendelijke Groeten
          Peter van der Lee