Schellen te Vught Bichelaar Haaren

  • martiengen
    Message 1 of 5 , Apr 29, 2007
      Helena Aert Schellen geboren en wonende te Vught huwt te Vught met
      Martinus van den Bichelaar 18-1-1739. (Martin Dirks Bigler)
      Wie kent de voorouders van Helena ook Scellen en Schellekens genoemd.
      Graag uw reactie met dank en groet, Martien
    • Arie Bos
      Message 2 of 5 , Apr 30, 2007
        Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik kreeg dit bericht 48x
        toegestuurd!

        Arie

        Genealogie en andere (Franse) zaken: www.gompie84.nl

        Altijd geïnteresseerd in:
        BOS(CH): Harmelen e.o., stad Utrecht vóór 1700
        BOLDUAN: Hinterpommern vóór 1884, Nederlands-Indië na 1884
        HOVIUS/HOOFT: Hilversum, Baarn e.o. vóór 1750
        van WEERDEN: 's-Hertogenbosch vóór 1700
        KLEIN HANEVELD: Achterhoek vóór 1800
        KAAS: Walcheren en Zeeuws-Vlaanderen vóór 1830
        ter MAAT: Achterhoek en Duits grensgebied vóór 1750

        Dit bericht kan informatie bevatten die niet voor u is bestemd. Indien u
        niet de geadresseerde bent of dit bericht abusievelijk aan u is toegezonden,
        wordt u vriendelijk verzocht het bericht te verwijderen.

        This message may contain information that is not intended for you. If you
        are not the addressee or if this message was sent to you by mistake, you are
        kindly requested to delete the message.

        Ce message peut contenir certaines informations qui ne vous concerenent pas.
        Si vous n'êtes pas concerné par ce message qui vous aura été adressé par
        erreur, nous vous remercions de bien vouloir l'effacer.

        Checked by AVG Free Edition.
        6:30
      • Wilma
        Message 3 of 5 , Apr 30, 2007
          Ik ook! Wel lachen!

          groetjes,
          Wilma

          Message 4 of 5 , Apr 30, 2007
            Ik ook !

            Misschien heeft Jeanne haar finger te lang op het knopje (send) gedrukt ??!

            48 uitwissen is net zo makkelijk als eentje !

            Gerard Lemmens
            http://members.lycos.nl/lemmensfamilie

            Message 5 of 5 , Apr 30, 2007
              Beste Jeanne
              Uw bericht heb ik eindelijk kunnen lezen !
              Uncle Guy :-)