Re: [Noord-Brabant_Genealogy] DONDERS - Tilburg

  • Elza Smolders
    Message 1 of 6 , Mar 7, 2007
      Hallo in de stamboom van Sanden en Smits kun je de informatie vinden groetjes Elza

      Message 2 of 6 , Mar 7, 2007
        Je kunt het vinden op Our Family History laat wat weten of je wat gevonden hebt groetjes Elza

        Message 3 of 6 , Mar 7, 2007
          Dank je, Elza, maar ook Anita vd Sanden van 'Our Family History' zit
          met dezelfde vraag voor zover ik weet. Pieter.

          --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Elza Smolders"
          <elza.smolders@...> wrote:

          > Je kunt het vinden op Our Family History laat wat weten of je wat
          gevonden hebt groetjes Elza

          ZIE VERDER ORIGINELE MAIL
        • Elza Smolders
          Message 4 of 6 , Mar 8, 2007
            Hallo heb je al gekeken op www.Coolen-online.be groetjes Elza

            Message 5 of 6 , Mar 8, 2007
              Elza,
              coolen-online geeft als kandidaat dochter van Jan Jan Donders en
              Peternel Jan van der Loo. Dat wist ik en had ik even moeten
              vermelden. Sorry daarvoor. Er zijn echter mogelijk meer kandidaten
              (zie familieboek Donders), ook omdat leeftijd huw.acte niet
              overeenkomt met doop genoemde Johanna (maar dat is natuurlijk wel
              vaker niet exact). Ik zoek ondersteunend bewijsmateriaal, bijv. via
              verwantschap van ondergenoemde huwelijk/doopgetuigen. Ik zou coolen-
              online kunnen vragen of de relatie bewezen is. Groet. Pieter.