Fw: BEX-BECX-BECKX-BEKS in Noord Brabant

  • JOHN SNACKERS
    Message 1 of 6 , Jan 7, 2007
      Subject: BEX-BECX-BECKX-BEKS in Noord Brabant

      > Beste Lijstgenoten,
      >

      > Ik ben steeds op zoek naar aanvullende gegevens voor mijn stamboom
      > BEX-BECX-BECKX-BEKS vanaf 1400- heden..
      >

      > met vriendelijke groeten
      >
      > j.g.Beckx

      > Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter
      > Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!

      Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!
    • Arie Bos
      Message 2 of 6 , Jan 7, 2007
        Hij is leuk... Maar op deze manier kun je er gif op nemen dat je of niets of
        een heleboel info krijgt die je al lang en breed hebt. Dus, graag wat
        specifieke vragen en dan zien of dat wat oplevert.

        Arie

> [...]
        >
        > j.g.Beckx

        > ---------- Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter
        > Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!

        ----
        Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 16960 spam-mails zijn er
        tot op heden geblokkeerd.
        Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!

        19:47
      • Eric Bekx
        Message 3 of 6 , Jan 12, 2007
          Er is op het internet al vrij veel informatie verschenen over Bex. Ik ben er ook mee bezig en probeer een verband te leggen met het geslacht Becx uit Helmond en Bex uit Breugel. Dhr Toirkens heeft ook al veel uitgezocht. Als je aangeeft wat je al hebt dan kan ik zien of er uberhaupt aanvullingen zijn.

          met vriendelijke groet

          Eric Bekx

        • Henk van
          Message 4 of 6 , Jan 13, 2007
            Ik heb ook een Becx in mijn stamboom van van Trier

            Engelbertus Joseph Becx geb 02-08-1798 in Moergestel getrouwd met Anna van Trier in 14-02-1825 in Tilburg. ouders van Engelbertus zijn Casparus Becx en Johanna van Poppel

            ik weet niet of deze bij u voorkomen.

            alvast hartelijk dank groetjes

            Lyda van Trier.

            JOHN SNACKERS <snackers-j@hetnet. nl> wrote:

> [...]
            >
            > j.g.Beckx

            > Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter
            > Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!

            ------------ --------- --------- --------- --------- --------- -
            Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!

          • Mieke
            Message 5 of 6 , Jan 16, 2007
              Hallo Eric en mede-onderzoekers,

              Ik ben ook bezig met onderzoek naar mijn voorgeslacht BEX-BECX-BECKX-
              BEKS. Een van mijn voorouders is een Joannes Beckx, zoon van Joannes
              Beckx en Joanna van der Loo uit Son en Breugel. Ik zit al een tijdje
              vast met de ouders van zijn vrouw Joanna Merkx. Weet iemand misschien
              wie haar ouders zijn?

              Joannes Beckx. landbouwer, gedoopt Nuenen 22.12.1769,overleden Sint
              Michielsgestel 14.8.1830,
              Joannes is getrouwd Sint Michielsgestel 12.2.1792 voor de kerk (NH) met
              Joanna Merkx, gedoopt ongeveer 1766, zij kwam mogelijk uit Gemert of
              Bakel en is overleden op 25.5.1843 te Sint Michielsgestel.
              Joanna is eerder getrouwd Gemert 30.3.1788 met Nicolaas van Hombergen,
              wonende Gemert.
              Met vriendelijke groeten,
              Mieke Hawner
            • yhmmarkx
              Message 6 of 6 , Jul 31, 2007
                Weet niet of hier al een antwoord op is geweest, maar is een vraag
                die ook mij nog steeds bezig houdt. Wat ik wel weet is dat Joanna
                eerder gehuwd is geweest met nicolaus Humbergen op 30 maart 1788. Zij
                kregen toestemming voor dit huwelijk van de deken van Boxtel. Zij
                wordt ook genoemd Joanna Dirck Marcks

                Groetjes,
                yvonne

                --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Mieke" <hawner@...>