Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Van Haaff

  • gerard lemmens
    Message 1 of 2 , Dec 31, 2006
      Beste Nico,

      Als je meer wilt weten over de van Haaf familie uit Goch, zou ik je aanraden (gratis) lid te worden van de genealogische yahoo groep den Duffelt. Het is een bijzondere actieve groep van genealogen met een hele goeie moderator !
      Dit kun je doen als je naar mijn web site gaat en daar links onder de instructies volgt.

      Veel succes,
      Gerard Lemmens
      http://members.lycos.nl/lemmensfamilie