Re: Broos te Essen

  • Marc Verlinden
    Message 1 of 3 , Nov 30, 2006
      --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "f.vangeel"
      <f.van.geel@...> wrote:
      > Marc, kijk eens op isis.roosendaal.nl. Daar vind je heel veel
      > gegevens m.b.t. Essen.
      >
      > M.vr.gr.
      > Frans van Geel

      Hallo Frans,

      Bedankt voor de tip. Ik had reeds op Isis Noord-Brabant gekeken en
      vond daar een gedeelte van het gezin maar geen Petronella. Ik zag over
      het hoofd om Isis Roosendaal te raadplegen. Wel jammer dat dit niet op
      elkaar afgestemd is. In elk geval mijn welgemeende dank.
      mvg,
      Marc
      www.tenboome.be