streekarchief Heusden

  • Dick de Jong
    Message 1 of 2 , Oct 26, 2006
      Lijstgenoten,
      Wie kan bij gelegenheid voor mij nakijken of Hendrik Willem Nelleke in
      Woudrichem is geboren en zoja wanneer? Zijn geboortejaar zou 1857
      moeten zijn. Zijn ouders Jan Nelleke en Willemijntje Maat zijn op 17-4-
      1856 in Woudrichem getrouwd.
      Alvast bedankt voor jullie medewerking.
      Dick de Jong
    • Jacqueline van Dongen
      Message 2 of 2 , Oct 29, 2006
        Hallo Allemaal,

        Wellicht allang bekend bij jullie: zoekmachines over de gehele wereld:

        http://www.whitelines.nl/nl/html/globale-zoekmachines.html

        Bekijk de lijst onderin rechts maar eens.

        China zal moeilijk zijn, want maar weinige kunnen en kennen chinees.

        Veel zoekplezier ermee

        Vriendelijke groeten van Jacqueline van Dongen

        Nieuw E-mail: <mailto:j.dongen40@...> j.dongen40@...

        MSN:jmdong45@...

        mijn stamboompagina over de boerderij Klein Deuteren en familie de
        Leeuw:http://home.hetnet.nl/~genvandongen/index.html

        oud E-mail: <mailto:jacqvandongen@...> jacqvandongen@...

        Foto's gemaakt door mij: mij:http://home.hetnet.nl/~genvandongen/foto.htm

        Pasteltekeningen gemaakt door mij: