Familie Van der Veen

  • Leon van der Veen (genealogie)
    Message 1 of 1 , Oct 7, 2006
      Beste groepsgenoten,

      Ik doe onderzoek naar de familie Van der Veen, waarvan de wortels in
      Noordwest-Overijssel en Zuidwest-Drenthe liggen. Meer gegevens kunt u
      vinden op mijn website:
      http://home.hetnet.nl/~genealogie-vanderveen/index.html

      Wie kan mij helpen? Aanvullende informatie, op- of aanmerkingen zijn van
      harte welkom! Ik ben benieuwd naar wie er nog meer onderzoek doet naar
      de familienaam Van der Veen en hoeveel stammen er te onderscheiden zijn.

      mvg, Leon