kennismaking Ad van der Velde

  • ad van der velde
    Message 1 of 3 , Sep 1, 2006
      Goedendag

      Ik ben Ad van der Velde woonachtig in Haarlem,al wat jaartjes bezig net stamboomonderzoek en wat kwartieren in het Brabantse,waar nog wel perspectief in zit.O.a. van Zeeland in Megen,Schepers in Asten,van Breda Dordrecht.
      Ruilonderzoek in RA Noord-Holland en streekarchief Kennemerland behoort tot de mogelijkheden.Mijn onderzoeksgegevens vind u op
      http://www.advandervelde.nl

      vriendelijke groeten Ad van der Velde

    • Ronald Hellenbrand
      Message 2 of 3 , Sep 1, 2006
        Hallo Ad,

        Welkom in de groep. En ik wil inderdaad iets weten uit het
        Noord-Hollands archief. Dit betreft: Krijgsraad N-H, Inventarisnummer
        140, dossiernummer 109 uit het jaar 1885, over Hellenbrand, Hendrik
        Jozeph uit Munstergeleen, geb. 1861.
        Ik zou graag weten wat deze voorouder van mij zou hebben uitgevreten en
        wat het vonnis was.

        Bij voorbaat hartelijk dank.

        Met vriendelijke groet,

        Ronald Hellenbrand.

        Message 3 of 3 , Sep 2, 2006
          Ronald

          Ik neem hem mee,wordt waarschijnlijk niet aankomende week.

          vriendelijke groeten
          Ad van der Velde
          Haarlem
          http://www.advandervelde.nl