Re: genealogie Spee(c)k

  • gerklein9
    Message 1 of 15 , Aug 7, 2006
      Pieternella vd Maegden (ook van der Made) is gedoopt 1-1-1689 te
      Dinteloord, als dochter van Adriaen Hendricks vd Maegden, molenaar
      op de Prinselandtse molen te Dinteloord.
      Zie voor meer over deze familie Gens Nostra 1969, pagina 2 t/9 en
      161 t/m 168. Zie vooral noot 48, m.b.t de moeder van Peternella.

      M.b.t de gen. Otto Beversluis in dit artikel, zie mijn publicatie in
      het GTMWB 2001.
      Met vr. groet,
      Ger Klein.

      --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "C. Speek"