genealogie Spee(c)k

  • C. Speek
    Message 1 of 15 , Aug 7, 2006
      Beste Lijstgenoten,
      Voor mijn kwartierstaat ben ik op zoek naar:
      de geboortedatum en -plaats van:
      Petronella van der maeghden
      Zij trouwt Dinteloord-Prinsenbeek 29-01-1708 met
      Cornelis Pietersen Oomen geb: O en N Gatel 05-08-1677
      Uit dit huwelijk:
      Halsteren 15-10-1709 Joanna Cornelissen Oomen
      Bij voorbaat mijn dank.
      Cornelis Speek
      Didam
      c.speek@...

    • gerklein9
      Message 2 of 15 , Aug 7, 2006
        Pieternella vd Maegden (ook van der Made) is gedoopt 1-1-1689 te
        Dinteloord, als dochter van Adriaen Hendricks vd Maegden, molenaar
        op de Prinselandtse molen te Dinteloord.
        Zie voor meer over deze familie Gens Nostra 1969, pagina 2 t/9 en
        161 t/m 168. Zie vooral noot 48, m.b.t de moeder van Peternella.

        M.b.t de gen. Otto Beversluis in dit artikel, zie mijn publicatie in
        het GTMWB 2001.
        Met vr. groet,
        Ger Klein.

        --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "C. Speek"