Unsubscribe

  • Mighty Minou
    Message 1 of 7 , Nov 19, 2001
      Find the one for you at Yahoo! Personals
      http://personals.yahoo.com
    • Marleen Regnier
      Message 2 of 7 , May 30, 2003
        Message 3 of 7 , Oct 7, 2004
        • Cor de Hoon
          Message 4 of 7 , Mar 11, 2012
            UUnsubscribe cjdehoon&home.nl

            Verstuurd vanaf mijn iPad
          • Marie-France Baumers
            Message 5 of 7 , May 27, 2013
            • Marie-France Baumers
              Message 6 of 7 , May 27, 2013
                To: noord-brabant_genealogy@yahoogroups.com
                From: mariefrance.baumers@...
                Date: Mon, 27 May 2013 10:43:05 +0200

              • Esther
                Message 7 of 7 , May 27, 2013
                  Marie-France, een bericht naar de group sturen, haalt je naam helaas
                  niet van de lijst af. Het adres waar je wel een Unsubscribe bericht naar
                  toe stuurt staat onderaan dit bericht.
                  Esther