RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Even voorstellen.

  • Will J van Dreven-Lieuwes
    Message 1 of 5 , Jun 7, 2006
      hartelijk welkom Han... ben er zeker van dat je veel info krijgt,, het is
      een geweldige groep!
      Sukses
      Willemine
      ZUid afrka

      Message 2 of 5 , Jun 7, 2006
        Welkom Han! In mijn kwartieren komen de familienamen Van Dorst en
        De(n) Hollander voor. Misschien een link?
        Groet en succes,
        Ruud Raats
        http://www.xs4all.nl/~rude/ruud/ks.htm
        en natuurlijk de website van de NGV afd. West Noord-Brabant:
        http://westnoordbrabant.ngv.nl/

        --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "evertse8101"
        <evertse8101@...> wrote:

        > Mijn naam is Han Evertse, ben woonachtig in Roosendaal, ben sedert
        > drie jaar in de VUT en ben reeds jaren bezig met genealogie. Ik heb
        > tot nu toe mijn eigen genealogie uitgezocht (de familie Evertse) en
        [knip]