Bijnamenregisters

  • cornelisheystek
    Message 1 of 1 , Jun 2, 2006
      Beste lijstgenoten,

      Ik plaatste onlangs registers met bijnamen op mijn homepage van de
      plaatsen Kaatsheuvel, Loon op Zand, Sprang-Capelle, Waalwijk en
      Waspik. Tevens plaatste ik links naar andere sites met
      bijnamenregisters van andere plaatsen. U vindt de bijnamenregisters
      op http://www.genealogie.nu/bijnamen.htm . Heeft u aanvullingen, of
      wilt u uw homepage met bijnamen ook vermeldt zien, meldt u dat dan
      bij mij op info@...

      Wees gegroet,

      Cees Heystek

      Cees en Tannie Heystek