Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Pijlijser

  • Anneke Huijskens Luijten
    Message 1 of 3 , May 8 7:28 AM
      ----- Original Message -----
      From: A.W.M. Teulings
      To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Monday, May 08, 2006 3:25 PM
      Subject: Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Bakker x Bogaarts

      Dag Anneke
      Je wilt mij iets mededelen, maar wat???

      Ad

      Beste Anneke,
      In he 'vervolg' naar Karel de Grote kom ik problemen tegen, o.a. in kolom 4:
      Willem Pijlijser x Johanna Wijtfliet
      waaruit jij een Barbara laat voortkomen x Michiel sWagemakers;

      Nee Ad op mijn site staat:
      Barbara Jan Goossen Wouters x rond 1570 met Michiel Gielis Jan
      Swagemakers.

      Deze laatste Barbara is vernoemd naar haar oma Barbara Pijlijser die x rond 1495 met Peter Niclaes Spapen. Barbara Pijlijser is overleden voor 03-10-1574 te Tilburg
      Gegevens verkregen uit: de collectie van Dam en de collectie J.de Man bij het CBG. Uit deze laaste blijkt dat er ook een dochter Barbara was.

      Groetjes Anneke Huijskens Luijten

      Genealogy Multi family home for sale Single family home for sale

    • A.W.M. Teulings
      Message 2 of 3 , May 8 2:43 PM
        Message 3 of 3 , May 10 6:20 AM
          Hallo Ad,

          ik ben er nog eens ingedoken en ik moet je gelijk geven. Ik denk dat De heer van Dijk hierin een vergissing heeft gemaakt.
          Ik zal mijn site wat betreft de Pijlijsertak aanpassen.
          In ieder geval bedankt voor het meedenken.

          Groetjes,
          Anneke Huijskens Luijten