LDS - Mormonen - CD-ROMs

  • Huub van Helvoort
    Message 1 of 2 , Feb 28, 2006
      Hallo,

      Wie heeft de "Set 20 Pedigree Resource File, CDs 96–100"
      van de LDS.

      Op de site www.familysearch.org heb ik gevonden dat op
      CD 98 informatie staat over Willem Peters van Helvoort
      geboren rond 1701 in Berlicum.

      Ik ben benieuwd of daar meer op staat als op de site, zoals
      bronnen (op de site www.bhic.nl vind ik hem niet).

      M.vr.gr. Huub.

      Always remember that you are unique...just like everyone else...
    • Esther
      Message 2 of 2 , Feb 28, 2006
> [...]
        > geboren rond 1701 in Berlicum.
        >
        > Ik ben benieuwd of daar meer op staat als op de site, zoals

        Of er bronnen op die cd staan, ligt helemaal aan degeen die de gegevens aan
        de LDS heeft doorgegeven. Sommige families hebben er heel goede
        bron-gegevens bij staan, andere helemaal niks.
        Esther