RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Denissen

  • A.W.M. Teulings
    Message 1 of 8 , Feb 3, 2006
      Dag Paul,
      Gezien de namen van getuigen en dergelijke zou het kunnen zijn dat de vader
      van Cornelis een Denijs Cornelis Denijs Mutsaerts is geweest, schepen van
      Moergestel, geboren rod 1540 en overleden 15-9-1593 in Moergestel. Hij was
      getrouwd met Johanna dv Jacob van Broeckhoven.
      Er is een broer Jacob Denijs en een zus Anna Denijs en nog een broer
      Nicolaas. Misschien kom je met de naam Mutsaerts en ISIS Brabant weer wat
      verder.
      Succes
      Ad Teulings

      Message 2 of 8 , Feb 4, 2006
        Dank voor deze info. Ik ga gelijk verder zoeken.

        Paul
        --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "A.W.M. Teulings"
        <aaocons@...> wrote:

> [...]
        broer
        > Nicolaas. Misschien kom je met de naam Mutsaerts en ISIS Brabant

      • A.M. Anthonissen
        Message 3 of 8 , Feb 4, 2006
          Message 4 of 8 , Feb 4, 2006
            Bedankt voor je aanvulling

            --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "A.M. Anthonissen"
            <a-anthonissen@...> wrote:

> [...]
          • gerard lemmens
            Message 5 of 8 , Feb 4, 2006
              Paul,
              Denissen komt veel voor in het Land van Cuijk, waarvan er ook naar Wisconsin, USA zijn vertrokken.
              Succes,
              Gerard Lemmens
              http://members.lycos.nl/lemmensfamilie

              <a-anthonissen@...> wrote:

> [...]

              American family home insurance American family home insurance company American family home owner insurance Genealogy Multi family home for sale Single family home for sale

            • Wim Schrieks
              Message 6 of 8 , Feb 4, 2006
                Beste Adrianus en Paul,

                De doopdatum klopt met wat ik heb, maar de overlijdensdatum heb ik
                niet kunnen vinden, (overleden op 21-10-1819 te Zundert). Ook even
                gecontroleerd in zowel de index als de scans van
                www.regionaalarchiefwestbrabant.nl. Is dit wellicht een typefout.

                Vriendelijke groeten,

                Wim Schrieks

                --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Paul Schepers"