GTMWB 1989 - Heijblom

  • Ronn Boef
    Message 1 of 4 , Feb 1, 2006
      Hallo,

      Mijn vrouw stamt via meerdere takken af van de familie(s) Heijblo(e)m in
      's-Gravenmoer en Dongen. Ik ben een heel eind gekomen via ISIS, maar
      raak het spoor een beetje bijster.
      Als het goed is, is er in het GTMWB van 1989 een genealogie Heijblom
      gepubliceerd. Is er iemand die dit digitaal heeft, of voor mij wil
      scannen? Alvast hartelijk bedankt!

      Vriendelijke groet,
      Ronn Boef
    • Wim Schrieks
      Message 2 of 4 , Feb 1, 2006
        Alle jaargangen van GTMWB zijn op 2 CDs van uitgever Alvo verschenen.

        --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, Ronn Boef
        <ronnboef@...> wrote:

> [...]
        > Als het goed is, is er in het GTMWB van 1989 een genealogie Heijblom
        > gepubliceerd. Is er iemand die dit digitaal heeft, of voor mij wil

      • Ronn Boef
        Message 3 of 4 , Feb 2, 2006
          Bedankt voor de tip. Je zult echter begrijpen dat ik niet snel een CD
          zal aanschaffen als ik niet zeker weet dat ik daarop de gezochte
          informatie kan vinden.
          Ik heb het gezochte artikel inmiddels van een van de groepsleden
          ontvangen, waarvoor mijn dank!

          Gr.
          Ronn

        • Henk Coolen
          Message 4 of 4 , Feb 2, 2006
            Beste,

            Ik ben ook heel erg benieuwd naar dat artikel, aangezien ik op
            meerdere plaatsen de Heijbloms tegen kom in mijn kwartierstaten.
            Zo heb ik niet alleen de Dongen-'s Gravenmoer tak, maar ook personen
            uit Hilvarenbeek, Riel en Diessen.

            Bij voorbaat dank voor de gestuurde informatie.

            m.vr.gr.