Re: van Pelt in Tilburg

  • Wim Schrieks
    Message 1 of 3 , Feb 1, 2006
      Beste Frans,

      In 1958 in Amsterdam, zie deze link voor meer info.
      http://www.historietilburg.nl/tijdschrift/15/458.htm

      Groetjes,

      Wim

      --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Frans Roelvink"
      <_c1523586@w...> wrote:

      > Hallo medelezers,
      >
      > Een sociaal democratisch voorman in het Tilburg in de vorige eeuw
      was Bart van Pelt. Geboren als Norbertus Joannis van Pelt op 24-02-
      1889 te Tilburg. Hij was (uiteraard, zou ik ben zeggen) wever van
      beroep. Later werd hij lid van de Gemeenteraad in Tilburg. Ook was
      hij een bekend sociaal democratisch vakbondsman.
      > Wanneer is hij eigenlijk overleden?
      >
      > Groetjes
      >
      > Frans

    • Frans Roelvink