het weer

  • Dr Arnold Veraa
    Message 1 of 3 , Dec 30, 2005
      Hallo koude noord brabanders

      Ik weet niet of het veel te doen heeft met genealogie :

      Maar vandaag is het hier 42 graden !

      Will je een paar graden lenen ?!

      Arnold
      Melbourne
      Australia
    • Arie Bos
      Message 2 of 3 , Dec 30, 2005
        > Will je een paar graden lenen ?!

        Nee hoor, heerlijk winter!

        Arie

      • riandirksen
        Message 3 of 3 , Dec 31, 2005
          Arnold, kan ik niet gewoon komen? Ik krijg geen kippevel van het weer hier
          (beter vorst en sneeuw dan die grijze regen), ik krijg wel kippevel van het
          vuurwerk in Sydney!

          Gelukkig 2006!

          Groetjes, Rian Dirksen

          From: "Dr Arnold Veraa" <poes@...>
          2. RE: het weer
          From: "Arie Bos" <Gompie84@...>
          3. Re: Ludimagister
          From: "Bart Kruijssen" <bpm.kruijssen@...>
          4. nieuw lid
          From: "Familie van Beusekom" <h.van.beusekom@...>
          5. Re: nieuw lid
          From: gerard lemmens <gerardlemmens1@...>
          6. Re: Ludimagister
          From: "Nynke van den Hooven" <nynkevandenhooven@...>

          Message: 1

          Date: Sat, 31 Dec 2005 08:36:47 +0100
          From: "Arie Bos" <Gompie84@...>
          Subject: RE: het weer

          > Will je een paar graden lenen ?!

          Nee hoor, heerlijk winter!

          Arie

          Message: 3
          Date: Sat, 31 Dec 2005 12:57:39 +0100
          From: "Bart Kruijssen" <bpm.kruijssen@...>
          Subject: Re: Ludimagister

          schoolmeester

          Wel eens van "google" gehoord ??

          Groet B.Kruijssen

          Date: Sat, 31 Dec 2005 13:24:59 +0100
          From: "Familie van Beusekom" <h.van.beusekom@...>
          Subject: nieuw lid

          Hallo,

          Zojuist ben ik lid geworden van deze groep met het oog op mijn van
          Beusekom-stamboom. Van Beusekommmen -zo is het verhaal- stammen uit
          Beusichem en zijn vandaar verspreid over het hele land en daarna over de
          wereld. Zelf kom ik voort uit de Utrechtse tak maar heb zojuist op mijn
          stamboom drie kleinere bestanden van van Beusekommen in Noord Brabant
          geplaatst. Ik hoop daardoor in contact te komen met andere geïnteresseerde
          genealogen en zodoende mijn stamboom uit te breiden en -indien gewenst en
          mogelijk- andere te helpen hun problemen op te lossen.

          Elk commentaar is welkom.

          Prettige jaarwisseling.

          Herman van Beusekom

          Groenlo NL.

          http://home.hetnet.nl/~h.van.beusekom

          http://home.hetnet.nl/~h.van.beusekom/tuinkriebels.htm

          http://vanbeusekom.us <http://vanbeusekom.us/>

          Message: 5
          Date: Sat, 31 Dec 2005 16:48:31 +0000 (GMT)
          From: gerard lemmens <gerardlemmens1@...>
          Subject: Re: nieuw lid

          Waarde Herman,
          Welkom als lid van de Noord-Brabant groep! Ik hoop dat nu met vereende
          krachten we wat meer aandacht kunnen geven aan de Millse (Land van Cuijkse)
          tak van de familie (van) Beusekom, waarvan ik een kwartier in mijn
          kwartierstaat heb, zie Kwartierstaat Lemmens-Geutjes op mijn web :
          http://members.lycos.nl/lemmensfamilie.

          Helaas wordt opdeze groep niet veel aandacht besteed aan genealogie in
          Oost Noord-Brabant (mijn inziens dan !).
          Veel succes op deze groep !
          Gerard Lemmens
          gerardlemmens1@...

          Message: 6
          Date: Sat, 31 Dec 2005 18:20:03 +0100
          From: "Nynke van den Hooven" <nynkevandenhooven@...>

          Bert, Martien,

          Nóg handiger voor het vertalen van Latijnse beroepen (en anderszins) dan
          http://www.google.nl is de Latijnse woordenlijst van Ton Put, te vinden op
          http://www.xs4all.nl/~tonput/latijn/latidx.html

          Met vriendelijke groet én de beste wensen voor 2006 voor allen,
          Nynke van den Hooven.