Rechtstreeks naar deze Yahoo Group

  • martiengen
    Message 1 of 2 , Dec 28, 2005
      Beste medeleden,

      Ik kan niet meer rechtstreeks naar deze group. Ik ga eerst naar een
      andere groep, waar ik mij inlog met mijn yahoo idea en password en kan
      dan pas naar Yahoo group Noord Brabant. Werkt dit bij jullie ook zo /

      Aaan allen nog de beste wensen voor 2006 en een goed genealogisch jaar,

      Met vriendelijke groet,

      Martien.
    • Wim Schrieks
      Message 2 of 2 , Jan 1, 2006
        Ik denk dat je link naar die andere groep springt. Probeer dit eens een
        keer:

        Ga naar "www.yahoo.com"
        Selecteer "Groups"
        Type je Yahoo ID en je wachtwoord
        Je komt nu in een lijst met alle groepen waar je lid van bent.

        Dit pad is voor de Amerikaanse Yahoo, de Nederlandstalige zal ongeveer
        het zelfde werken.

        Vriendelijke groeten,

        Wim Schrieks

        --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "martiengen"