RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Een ontbrekende pagina in Brabantse Leeuw 1957, p191

  • jeanne van rooij
    Message 1 of 14 , Dec 4, 2005
      Dag Ad,

      Gewoon selecteren, kopieren en overzetten. Howe het er uit komt te zien is
      wel afhaneklijk van de kwalitiet van de pagina. Soms krijg je inderdaad wel
      vreemde leestekens.

      Groeten,
      Jeanne

      knip
    • A.W.M. Teulings
      Message 2 of 14 , Dec 4, 2005
        OK, bij mij is - voor de oudere jaargangen - soms = altijd.

        knip
      • Barbara
        Message 3 of 14 , Jan 22, 2007
          Hallo Frans kijk maar eens op :www.demussen.net
          groetjes Barbara Troost Muskens

          --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Frans Roelvink"
          <_c1523586@...> wrote:

          > Hallo Mensen,
          >
          > Ik wil een kwartierstaat opstellen van Mgr. Muskens, bisschop van
          Breda. Ik ken zijn ouders en de ouders van zijn vader en van diens
          vader, maar de ouders van zijn moeder en haar ouders en grootouders
          niet.
          > Anders gezegd, uitgaande dat de bisschop nummer 1 in de
          kwartierstaat is, ken ik de nummers 2 en 3, 4 en 5, 8 en 9.
          > Verder heb ik wel een stamboom van de familie Muskens uit Elshout,
          waar wel de partners worden genoemd, maar niet de ouders van de
          partners.

          > Wie kan mij helpen deze kwartierstaat wat verder uit te breiden:
          > 1. Martinus Petrus Maria Muskens, bisschop van Breda, geboren
          Elshout 11-12-1935

          > 2. Adrianus Muskens, landbouwer, geb. Elshout 05-08-1899, overl.
          Elshout 10-06-1966, geh. Herpt 17-11-1932
          > 3. Cornelia Maria de Wilt, geb. Herpt 06-08-1899, overl. Elshout 24-
          08-1959

          > 4. Johannes Muskens, landbouwer, geb Elshout 22-02-1861, overl.
          Elshout 26-11-1927, geh. (zijn tweede huwelijk) Elshout 11-06-1896
          > 5. Cornelia A.M. van Kessel, geb. Drunen 21-05-1872, overl. Elshout
          15-01-1938

          > Ik wil een kwartierstaat van zes generaties opmaken, dat is voor
          mij voldoende en vult mooi de serie kwartierstaten aan van alle
          andere bisschoppen van Breda sinds 1853.

          > Eigenlijk zou ik ook zoiets willen doen van de bisschoppen van Den
          Bosch sinds 1853.

          > Groetjes
          >
          > Frans

        • Henk Laarhoven
          Message 4 of 14 , Jan 22, 2007
            Dag Frans,

            In mijn database komen 3 bisschoppen voor: Muskens, Hopmans en Zwijsen. Mogelijk heb ik enige informatie die je kunt gebruiken.
            Stuur me even je adres (je oorspronkelijk bericht heb ik niet meer), dan stuur ik je de betreffende kwartierstaten.

            groeten, Henk