Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Oosterhout

  • j.c.m. hoornick
    Message 1 of 17 , Nov 4, 2001
      Hallo Jan.
      Bedankt voor de informatie, echter kom ik uit Goes. Daar kom ik wèl aan uit.
      Vriendelijke groet Sjaak Hoornick

      Message 2 of 17 , Nov 4, 2001
        "j.c.m. hoornick" schreef:

> [...]
        > Oosterhout aan de Torenplein 10. Hierover enkele vraagjes:
        > 1) Kan ik zondermeer naar binnen lopen zonder een afspraak?

        Men hoeft geen afspraak te maken in het streekarchief van Oosterhout.

        > 2) Is het gemakkelijk te vinden en kan ik de auto in de buurt vrij parkeren?

        Bedoel je met vrij parkeren : onbetaald parkeren?
        Dan is het antwoord helaas nee.
        In het centrum van Oosterhout is alles betaald parkeren.

        > 3) Is de volledige DTB aanwezig van Geertruidenberg?

        De DTB´s van Geertruidenberg zijn aanwezig.

        > Met vriendelijke groeten

        Jos Withagen.

        mailto:jpm.withagen@...