Grave

  • ronald_blancke
    Message 1 of 4 , Nov 5, 2005
      In Grave wordt een Johan Godfried Sligher, deurwaarder of exploiteur
      en cantoirboode van de stad Grave en lande van Cuik (21 Maart 1721)
      genoemd.

      Ik ben op zoek ben naar Hendrika Slicher(s). In Amsterdam wordt een
      Hendrina Slicher gedoopt in 1720 als dochter van Johan Godfried
      Sligher X Hendrika Dolmaker. Qua geboortejaar kan zij de door mij
      gezochte Hendrika zijn, want zij kreeg in 1755 een zoon Jan Andries
      Notten... (en die op zijn beurt doopte in 1789 een zoon Godefridus
      Johannes Notten).

      Heeft iemand beschikking over/inzage in dopen in Grave in die periode?
      Komen de namen Notten-Slicher daar wellicht voor?

      Ronald Blancke
    • Arie Bos
      Message 2 of 4 , Nov 5, 2005
        Ok Ronald, ik ga het lezen, in het koppie stoppen en wie weet....

        Arie

      • Arie Bos
        Message 3 of 4 , Nov 5, 2005
          Oeps Ronald, ik bedoel je privé mail, excuus.

          Arie

        • martiengen
          Message 4 of 4 , Jan 19, 2006
            Antonius gerits afkomstig uit Grave huwt
            17-2-1729 te Zeeland Nbr
            Maria Janssen Smits.
            Gedoopt te Zeeland Nbr
            Peter 3-12-1735

            Wie kent de voorouders van dit echtpaar?
            Graag uw informatie.

            Met vriendelijke groet,
            Martien