Ca. 2500 Toevalsvondsten met familienamen uit heel Nederland en Belgie.

  • Anton Musquetier
    Message 1 of 1 , Nov 4, 2005
      Hallo Medeonderzoekers

      Mijn website is weer aangevuld met;

      Ca. 1000 Schipppers, Veldwachters en Politiepersoneel enz.
      Ca. 1000 Bedelaars, Wezen, Vondelingen, Kolonisten enz.
      Ca. 2500 Toevalsvondsten met familienamen uit heel Nederland en
      Belgie.

      Met Vriendelijke groet van
      Anton Musquetier

      Mijn site al eens bezocht ?, U zult verrast zijn, met zoveel
      gegevens, o.a. duizenden toevallige vondsten,
      een Luilekkerland voor de Genealoog die wat meer van zijn voorouders
      wil weten.
      http://members.home.nl/musquetier/ (Up-date 04-11-2005)

      U bent om wat voor reden ook, niet in staat naar het archief in
      Friesland te komen, maar wilt toch copieen van stukken? zie;
      http://groups.yahoo.com/group/frieslandcopie

      Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus