even voorstellen+div.namen

  • r.s. lem
    Message 1 of 1 , Nov 1, 2001
      Hallo allemaal.
      Mijn naam is Ronald LEM, woonachtig te Weesp(Ned).Ruim 35 jaar ben ik met nog enkele fam.leden met de stamboom LEM bezig ,waarvan de bakermat in Brugge(België) ligt.De oudste vermelding is van  ca 1291. De naam LEM, LEMS,LEMSON etc. is verspreid van België naar Portugal (LEME) en toen weer naar de Nederlanden,Noorwegen,USA,Engeland,Duitsland etc.Voor meer info zie de home-page:
      www.huizen.dds.nl/~lemfam Zelf ben ik naargeestig op zoek naar mede genealogen die met mij gegevens willen uitwisselen v.w.b. de volgende fam.namen: LEM--BOODT--METTENEYE--
      AUDEJANS--LEGIÉRS--HAMER--HECKE--BOCX--BEERNEM--CORNETTE--VEYSE --RIDSAERT--WULSBERGHE--WYCKHUIZEN--WOUDE--BOECK--FLAMEN--RAVE--MIL--SCHEPENS.       Het gaat hier om gegevens over de periode van 1200 tot 1650 AD.
      Ik wens U allen een vruchtbaar onderzoek toe en ik hoop spoedig van iemand wat te vernemen.Met vriendelijke groeten van Ronald Silvester LEM.  Mail: r.lem@...