Stolk genealogie

  • Mary Stolk
    Message 1 of 1 , Oct 31, 2001
      Hallo mede genealogen,

      Kan iemand mij helpen met het zoeken van de familie
      Stolk
      Jan Stolk geb 3-9-1828 trouwde Rebecca Vogelaar geb
      29-7-1819 in Dinteloord op 3-9-1850.Dit echtpaar zijn
      geboren in Dinteloord Ik will graag weten wie de
      ouders van Jan Stolk waren.
      Uit dit huwelijk zijn 4 kinderen geboren
      Jan stolk geb In Dinteloord op 24 Nov 1851
      Maria Stolk geb in Steenbergen op 3 Dec.1853
      Gerard Stolk geb in Steenbergen 22 September 1855
      Geertje Stolk geb in Steenbergen 3 April 1859
      Ik heb gegevens van Gerard Stolk(Over grootvader)maar
      van de andere kinderen weet ik niets.Ik woon in
      Australie en meer informatie kan ik hier niet vinden
      Hartelijk dank Marina Stolk

      http://briefcase.yahoo.com.au - Yahoo! Briefcase
      - Manage your files online.