genealogische gegevens opzoeken

  • Olaf Duits
    Message 1 of 37 , Oct 5, 2005
      Ik weet niet of iedereen het interessant vindt, maar dit even ter
      informatie:
      In een Yahoo genealogie nieuwsgroep was er laatst een discussie over hoe men
      aan zijn gegevens kwam. Ik heb toen besloten een zogenaamde poll op mijn
      website www.mypub.nl te zetten en na 54 stemmen is dit de tussenstand.
      Eerste cijfer is het aantal stemmen en daarachter het percentage.

      Genealogische gegevens zoeken doe ik :

      Heel veel via Internet en sporadisch naar de Archieven, 19
      35.2%

      Veel van Internet, maar verifieer ik altijd in Archieven, 18
      33.3%

      Heel veel via de Archieven en sporadisch van Internet, 8
      14.8%

      Enkel via Internet, 5
      9.3%

      Enkel door naar de Archieven te gaan 2 3.7%

      Veel van Internet en veel naar de Archieven 2 3.7%

      Als iemand nog een leuke poll heeft, houd ik me aanbevolen.

      Olaf
    • Olaf Duits
      Message 37 of 37 , Oct 8, 2005
        Remi, Arnold en Frederik, bedankt voor jullie reactie. Ik heb besloten het
        onderwerp te laten rusten, maar in andere groepen, zoals genealogie-limburg
        en Utrecht kan nog wel over dit onderwerp worden gesproken.

        Olaf Duits

        http://www.mypub.nl <http://www.mypub.nl/>
        Op 5 oktober 2005 is er weer een nieuwe poll geplaatst.!!

        _____