Re: van DIJK/memorie

  • Robert van der Hall
    Message 1 of 10 , Sep 3, 2005
      --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, Paul van Gool
      <pvgool@y...> wrote:
      > Gewoon zoeken op achternaam Dijk en datum 1847
      > er staat echter niet meer dan
      > Inventarisnummer: 66, kantoor: 's-Hertogenbosch,
      > memorienummer: 179
      > OVERLEDENE: Johannes Augustinus van Dijk
      > Plaats overlijden: 's-Hertogenbosch
      > Datum overlijden: 19-6-1847
      >http://mail.yahoo.com

      Hallo Paul van Gool,

      Deze akte had ik dus al gevonden en daarom post ik juist het verzoek
      op deze lijst of iemand zo vriendlijk wil zijn de de memorie te lezen
      voor directe genealogische gegevens (geboorte datum/plaats etc.) We
      zitten nu in een loop geloof ik.

      vriendelijke groet!
      Robert
    • Robert van der Hall