Hallo beste zoekers

  • Etienne Van Drom
    Message 1 of 4 , Aug 7, 2005
      Mijn naam is Etienne Van Drom geboren en wonende in Temse Belgie
      Ik ben op zoek naar verdere gegevens over volgende personen :
      Kan iemand me helpen aub.
      Deze gegevens komen uit een bericht van vertrek uit Temse Belgie
      naar Rotterdam NL Dordrechtsche steenweg verzonden op 30/5/1924 en
      ingeschreven op 30/5/1924

      Louis Christiaan Van Schaik / Geboren op 18 oktober 1891 - Kralingen
      Nederland -----------

      Gehuwd met Maria Leonia Van Drom Geboren op 17 maart 1889 - Temse
      Belgie ---------
      hieruit -----
      Theodorus Joannes Geboren op 9 juni 1919 - Rotterdam --------
      Albert Philibert Geboren op 12 mei 1921 - Rotterdam -------
      Misschien hebben zij voor dit bericht al eens in Rotterdam gewoond
      omdat beide kinderen voor deze data geboren zijn in Rotterdam , maar
      dit is maar een gissing .
      Hartelijk dank bij voorbaat voor alle info klein of groot
      mvrg Etienne
    • W.T.J.A. Sanders
      Message 2 of 4 , Aug 7, 2005
        Etienne,
        Zou jij iets in Temse Belgie kunnen zoeken voor mij?
        Het gaat over Sanders die daarverdroken zou zijn, laat me even weten dan krijg je van mij de gegevens.
        Alvast mijn dank
        Will Sanders

        Message date : 08-08-2005 00:07
        From : "Etienne Van Drom"
        To : Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
        Copy to :
        Subject : [Noord-Brabant_Genealogy] Hallo beste zoekers
[...]

        Genealogy family search Genealogy family tree Family tree maker genealogy site

        YAHOO! GROUPS LINKS

        Visit your group "Noord-Brabant_Genealogy" on the web.

      • yolande vdb

          Message date : 08-08-2005 00:07
          From : "Etienne Van Drom"
          To : Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
          Copy to :
[...]

        • Will Sanders
          Message 4 of 4 , Aug 8, 2005
            Etienne hierbij dan

            Gezocht de volgende personen in St Niklaas tussen 1797 en 1813

            Everardus Janse Sanders hij was gehuwd met Adriana Maria van Geffen
            # Gaarne meer info omtrent deze personen?

            Joseph Everardus Janse Sanders gehuwd met Emerentiana van der Horst overleden
            Temse (dood gevonden in de Schelde aangespoeld in Temse)
            # Dit gezin had enkele kinderen geboren in St Niklaas, is e meer bekend van dit
            gezin?

            Michiel Joseph Sanders op 6 sept 1808 werd in Helmond hem een borgbrief gegeven
            voor St. Niklaas
            # wat is er van deze persoon bekend?

            Will