Antonie Philip Vermaat uit Cuijk

  • mave0907
    Message 1 of 1 , Aug 1, 2005
      Ik ben niet in de gelegenheid om de archieven van Cuijk te bezoeken.
      Wie kan mij aan de volgende gegevens helpen:

      - geboortedata en overlijdensdata van Antonie Vermaat en Anna Vermaat-
      Swildens
      - gegevens over eventuele andere kinderen van hen
      - eigenlijk is alle verdere info omtrent beide welkom....

      Antonie Philip Vermaat (geboren rond 1730) trouwde met Anna Margaretha
      Weyl. Ze woonden in Cuijk. Antonie was een zoon van Batholomeus
      Vermaat (afkomstig uit Den Haag).
      Antonie en Anna kregen in 1768 een zoon; Johannes Jacobus Vermaat.
      Deze werd onderwijzer (waarschijnlijk te Cuijk of te Wamel) en trouwde
      de dochter van de hoofdonderwijzer. Zij heette Hendrina Cornelia
      Swildens (1758 - 1799)