Familie SUPPERS te Herpen

  • Gerard Lemmens
    Message 1 of 1 , Jul 31, 2005
      Waarde leden,

      Helaas kan ik mijn kwartier Suppers niet verder vinden. Genlias vermeld echter veel Suppers informatie uit Herpen, dus hoop ik dat iemand mogelijk informatie over de familie Suppers uit Herpen heeft. De gegevens zijn als volgt:
      Gerardus van de Poel ged. Nijmegen 8 jan.1737, overl. v. 1812, tr. Nijmegen 31 oct.1762 Geurtje (Geertruida) Suppers, geb. Ewijk ca. 1729 (vermeld bij het huwelijk, echter doop is niet in Ewijk te vinden), overl. Utrecht 6 aug.1812.

      Met dank en groeten uit Amerika,
      Gerard Lemmens