Re: [Noord-Brabant_Genealogy] roos/van der Waal

  • Marga
    Message 1 of 4 , Jul 5, 2005
      Hallo
      Sorry vergeten te noemen maar zover ik weet is het charlois ( rotterdam) groetjes marga
      Message 2 of 4 , Jul 5, 2005
        Tja. Maar sinds wanneer ligt Rotterdam in Noord
        Brabant (waar deze groep over gaat).

        Voor Rotterdam en Charlois kan je terecht op
        http://rotterdam.digitalestamboom.nl/
        Helaas is voor Charlois alleen de DTB beschikbaar (tot
        1812)
        Misschien als in september een volgende deel van de
        geboorten van R'dam online komen dat er meer te vinden
        zal zijn.
        Anders zul je naar het archief moeten of in een groep
        voor Zuid Holland vragen of iemand dara wil kijken.

        http://mail.yahoo.com