Scholtze Noord Brabant

  • martiengen
    Message 1 of 3 , Jun 6, 2005
      Lezers en lezeressen,

      Ik heb belangstelling voor alle gegevens Scholtze, afstammende van Jan
      Coenraad Scholtze geboren te Braunschweig. Maar zich later gevestigd
      hebbende te Udenhout.
      Om zo te komen tot een totaal familie overzicht.
      Graag uw informatie.

      Met dank en groet,

      Martien van Iersel.
    • henhey2003
      Message 2 of 3 , Jun 7, 2005
        .Hallo Martien.
        Ik ben Henk van der Heijden www.uwstamboomonline.nl en heb op mijn
        site Conelis Scholtz geb.12-10-1820 te Amsterdam zoon van Casper
        Scholtz Ik vermoed een Militair. Helaas kan ik het niet na kijken
        aangezien archief Brabant plat ligt groet Henk

        --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "martiengen"

      • stamboomriandirksen
        Message 3 of 3 , Jun 8, 2005
          Hallo Martien,

          Je hebt geen datum gegeven m.b.t. Jan Coenraad Scholtze. Udenhout valt
          onder Isis Tilburg, als je daar Scholtze intypt, krijg je een hele
          lijst.

          Groetjes, Rian Dirksen