Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Dirk Verzeijden

  • Wilma
    Message 1 of 4 , Apr 4, 2005
      Hoi Leen!

      Dirk Verzijden is geboren rond 1928, zat met het Korps Mariniers in
      1947-1950 in Nederlands-Indië, kwam uit Rotterdam, in 1953 samenwonend met
      een iets oudere vrouw in Rotterdam-Zuid, later (wanneer is nog niet precies
      bekend) is hij samen met haar geëmigreerd naar Australië (waarschijnlijk in
      of rond Sydney, want daar is een oom van mij hem nog eens tegen het lijf
      gelopen). Hij had ook nog een jonger zusje en zijn ouders waren gescheiden
      (al voor 1953).

      Zo, dat is alle informatie op dit moment.
      Mocht er nog meer bovenkomen, hoor je dat nog van me.

      Groetjes,
      Wilma

    • Leen Verseyden
      Message 2 of 4 , Apr 5, 2005
        Tot zover bedankt Wilma !

        Ik vond de familienaam Verzeijden al zo vreemd want die kwam toen al niet
        meer voor (volgens mij!)
        Deze Dirk kan ik wel een plaatsje geven!
        In ieder geval toch weer een aantal gegevens van hem.

        vr.groet en tot schrijfs,

        Leen

        leen@...
        Zoek Verzijde(n), Versijde(n), van der Zijde(n), van der Sijde(n),
        Verseijde(n), Verzeijde(n), van der Zeijde(n), van der Seijde(n), Ki(e)vit,
        Gastelaar, Treure(n), Zoutendijk.

        Message 3 of 4 , Apr 5, 2005
          Hoi Leen

          Ik ben blij dat je er wat aan hebt! Mocht je t.z.t. nog een foto willen,
          geef maar een seintje. Er schijnt er nog eentje van hem en zijn vrouw
          (misschien meerdere) in onze familie "rond te zwerven".

          Sukses en groetjes,