Johannes Kommer te 's-Hertogenbosch en Bergen op Zoom (1827-1836)

  • Paula van Huijstee-Kommer
    Message 1 of 1 , Apr 1, 2005
      Hallo,
      Door werk/gezin ben ik helaas zelden in de gelegenheid om naar het
      archief in Den Bosch te gaan, anders zou ik het zeker doen. Maar omdat
      ik mijn onderzoek niet helemaal stil wil laten liggen, probeer ik het
      maar eens op deze manier:
      Johannes Kommer is volgens het bevolkingsregister van Duivendijke
      (Schouwen-Duiveland) in oktober 1827 of maart 1829 (nogal onduidelijk)
      naar Den Bosch vertrokken. Hoe lang hij daar gewoond heeft, weet ik
      niet. In 1836 is hij gelegerd in Bergen op Zoom. Geen idee hoe lang
      hij al in dienst was en bij welk regiment. Of sinds wanneer hij in
      Bergen op Zoom was.
      Zou iemand svp in het bevolkingsregister van Den Bosch willen/kunnen
      nakijken wanneer Johannes Kommer daar is aangekomen en wanneer hij
      weer is vertrokken? Ook graag waar en bij wie hij woonde.
      Alvast heel hartelijk bedankt,
      Paula van Huijstee-Kommer