Swartjes / nijmegen

  • Brenda
    Message 1 of 1 , Apr 1, 2005
      Ik ben opzoek naar de ouders en dopen van de volgende personen. In hun
      huwelijksaktes te Amsterdam staat van Nimwegen Dus volgens mij komen
      ze uit Nijmegen.

      Rond 1720
      Het gaat om Ary Jansze Swartjes van Nijmegen
      Gerardus Swartjes van Nijmegen
      Sebilla Swartjes van Nijmegen
      Jan Swarties getrouwd? met Billetje Toonen beide van Doddendaal Maas
      en Waal

      Jan Swartjes geb. Circa 1715 Nijmegen Getrouwd ? met Gertruy Maria
      Meyning voor 1748
      Zijn broer Jacob Swartjes geb. Circa 1719 Nijmegen
      In 1749 zijn hun ouders dood.

      Waarschijnlijk zijn de ander Swartjes ook familie (broers) want ze
      zijn doopgetuigen bij elkaars kinderen.

      Groetjes Brenda