Gorcum Loon op Zand

  • martiengen
    Message 1 of 2 , Mar 2, 2005
      Nicolaa Daniels van Gorcum huwt 12-3-1696 te Loon op Zand mnet
      Walterus Janse van Laerhove.
      Diverse getuigen; Adrianus Daniels van Gorcum,
      Maria Daniels van Gorcum.
      Wie kent de kwartieren van dit echtpaar.
      Graag uw informatie
      Met dank en groet,
      Martien.
    • Henk Laarhoven
      Message 2 of 2 , Mar 2, 2005
        Dag Martien,

        Ad Laarhoven uit Helmond heeft in 1984 "de tak Laarhoven uit Loon op Zand"
        (deel V) op schrift gesteld en later heeft hij de relatie aangetoond met
        Aert van Laerhoven uit Haaren (Oisterwijk), zie deel deel VII Finale 1988.
        In te zien in het Rijksarchief van 's-Hertogenbosch, Gemeente archief van
        Breda en het CBG in Den Haag.
        Ik raad je wel aan al de informatie goed te kontroleren, soms wordt de
        geschiedenis geweld aangedaan!
        Ik heb een analyse gemaakt hoe Ad Laarhoven alle Brabantse families aan
        elkaar heeft gekoppeld.
        Mocht je daar belangstelling in hebben, mail me dan persoonlijk.

        groeten, Henk Laarhoven