6696Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Hamel & van Alphen

  • Willem
    Dec 4, 2003
      Joe,

      Ik heb alleen een huwelijk voor je:

      Maria Catharina Hamel, 25 maart 1809, Ginneken, dr van George Wilhelm Hamel en Henrica van Alphen.
      Huwt op 27 mei 1829 te Rotterdam met Willem van Kersbergen, 5 maart 1803 te Rotterdam, zoon van Cornelis van Kersbergen (X 14 november 1790 R'dam) en Grietje Klare.

      Willem

      http://members.home.nl/marf/genealogie.html
      Familienamen:
      Brandes, Boekel, Boxtel, Broeken, Castelijn, Coucke, Govers,
      Van der Hoeff, Hodister, Kleijberg, Kruithof, Lambeek, Lokkerbol,
      Van der Meer, Nabbe, Oomis, Tusschenbroek, De Veer,
      Weerdmeester, Wetering.