      From: Drakenvuur
      To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Monday, October 06, 2003 12:47 PM
      Subject: [Noord-Brabant_Genealogy] Re: Nieuw: van Gastel in Etten

      --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Hans den Braber"
      <hans@d...> wrote:
      > Hallo Angelique,
      >
      > Het sluit inderdaad aan op de van Gastel's die ik eerder deze week
      inzond; zie IIIa.

      > Knip

      Hoi Hans,

      Ik heb de gegevens van jouw verwerkt.
      En mijn aantekening nogmaals nagekeken.
      en vond in het oudste gezin Gastel/Oers het volgende kind.

      Antonius van Gastel
      Vader op zaterdag 26 november 1707 Etten-Leur
      plaats: Etten-Leur
      doop: rk 26-11-1707
      dopeling: Mathias van Gastel
      vader: Antonius van Gastel
      moeder: Perina Antonissen van Ours

      Van Nicolaus had je geen doopdatum
      de enigste die ik vind in deze periode is

      Nicolaas van Gastel
      gedoopt op zondag 2 november 1698 Etten-Leur

      plaats: Etten-Leur
      doop: rk 02-11-1698
      dopeling: Nicolaas van Gastel
      vader: Godefridus jansen van Gastel
      moeder: Anna Claes van den Dries

      Kunt u hier wat mee!

      Met vriendelijke groet.
      Angelique

      Op zoek naar de volgende namen: Streur, Sekeris, Janse, Timmers, vd
      Valk, de Veer, Maas, v Vugt, Lamport en veel meer.
      angel-s@...
      http://members.lycos.nl/Beau of http://members.lycos.nl/dragonlady007

      Yahoo! Groups Sponsor