5799Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Re: Verwijmeren (Princenhage en omgeving)

  • Frans Roelvink
    Sep 1, 2003
      Hallo Mike

      Adrianus Verwijmeren (van de Wijmer, van Wijmeren) is gedoopt te Etten
      08-08-1767 als zoon van Petrus van de Wijmer (ex Hage = Princenhage) en
      Cornelia Crijnen (ex Hage = Princenhage)

      Petrus van de Wijmer en Cornelia Crijnen hadden nog een zoon in Etten,
      Jacobus, ged. te Etten 16-03-1770.
      Er zijn meer kinderen geboren, gelet op de doopgetuigen bij de dopen van de
      kinderen van Adrianus.
      Het huwelijk heb ik helaas nog niet gevonden

      Adrianus van de Wijmer en Catharina Vrijvogel hadden te Princenhage de
      volgende kinderen:
      Johannes, 28-04-1797, get. Petrus Verwijmeren en Cornelia Krijnen
      Martinus, 28-04-1797, get. Johannes Vrijvogel en Anna Verweijmeren
      Martinus, 29-10-1798, get. Petrus Verwijmeren en Cornelia Quirijnen
      Joanna, 06-02-1800, get. Jacobus Verwijmeren en Adriana Verwijmeren
      Cornelia, 31-03-1802, get. Jacobus Verwijmeren en Ida Verwijmeren
      Adrianus, 18-07-1805, get. Johannes Pemen en Anna Verwijmeren

      Groetjes

      Frans