566Adreswijziging

  • a.a. van deelen
    Aug 1, 2001
      Lectori salutem,
      Ik wil niet zielig doen, maar verleden week is er met spoed en onverwachts een kwaadaardig gezwel bij mij verwijderd, derhalve ben ik nogal aangedaan. Daarbij was ik de dag daarvoor ook op de kabel aangesloten, ik moest wel aangezien de kosten via de telefoon te hoog opliepen tot wel 700 gulden per twee maanden en van elk dubbeltje gaan 7 cent naar HCCNET het is dus weinig vereniging en helemaal geen club. De kabelmonteur had een probleem kon niet door prikken, aangezien de code van HCC daarvoor zorgde, derhalve verwijderde de monteur de code en daarmee ook mijn HCC aansluiting. Ik probeer al een week om slechts een adreswijziging door te geven, maar doordat er bij de lijsten wel het oude adres stond, die ik nu niet kan afmelden, kan ik mij derhalve ook niet aanmelden. Ik heb het geprobeerd, maar Yahoo heeft mijn nieuwe E-mailadres gewoon afgekoppeld. Automatiseren is een zegen en een vloek, ik kan zelfs niet bij mijn eigen listen. Berichten sturen naar Yahoo heeft blijkbaar geen enkele zin. Ik weet niet meer wat ik kan doen, mijn verstand is op dit moment door de omstandigheden niet echt helder. Weet iemand hoe ik mijn oude adres harryvandeelen.deelen@... kan wijzigen in het nieuwe adres
      aa.vandeelen@...  Ik zou graag gewoon met genealogie bezig zijn om mijn gedachten te verzetten.
      Met vriendelijke groet, tekent
      Harry van Deelen